Έρευνα

Λόγω πνευματικών διακιωμάτων δεν επιτρέπεται να δημοσιεύω ολόκληρα άρθρα για την ολιστική ιατρική ή σχετικές έρευνες, αλλά δημοσιεύω μόνο μία περίληψη και δίνω τον σύνδεσμο που μπορείτε να διαβάσετε την περίλιψη της δημοσίευσης και μερικές φορές και ολόκληρη την δημοσίευση. Όποιος θέλει ολόκληρο το άρθρο δημοσιευμένο μπορώ να του το δώσω, αρκεί να μου στείλει ένα e-mail στο holisticgreece@gmail.com.

Η διατροφή τύπου vegan (χορτοφαγία χωρίς γαλακτοκομικά ούτε αυγά) είναι 2 φορές καλύτερη για τον έλεγχο του διαβήτη από την ιδανική διατροφή σύμφωνα με τις σύγχρονες κατευθυντήριες οδηγίες της Αμερικάνικης Διαβητολογικής Εταιρίας (ADA).

Η ιδανικότερη αγωγή με φάρμακα για την καλοήθη υπερπλασία προστάτη αποτυγχάνει να αποδείξει ότι είναι καλύτερη από την παραδοσιακή βοτανοθεραπεία, και εκτός του ότι αποδεικνείεται ακριβότερη, εμφανίζει και σημαντικές παρενέργειες.

Μία σημαντική μετα-ανάλυση για το χρώμιο εδραιώνει τη θέση του τόσο στον σακχαρώδη διαβήτη τύπου Ι και ΙΙ, όσο και στον σακχαρώδη διαβήτη της εγκυμοσύνης.

Η υπέρταση είναι συνδεδεμένη με το άγχος και το στρες.

Πολύ μεγάλη μελέτη (11699 άτομα) αποδεικνύει την αξία του φυλλικού οξέος στην πρόληψη του καρκίνου του μαστού στις γυναίκες.

Η συστηματική κατανάλωση μικρής ποσότητας κρασιού προστατεύει την καρδιά, αλλά αυξάνει τη συνολική νοσηρότητα και τελικά μειώνει τη ζωή.

Η επιλεκτική δημοσίευση μόνο των θετικών μελετών για τα αντικαταθλιπτικά αυξάνει σημαντικά την συχνότητα χορήγησής τους.

Πρόσφατα δημοσιεύθηκε στο έγκριτο περιοδικό the Lancet μία από τις σημαντικότερες μελέτες σε παιδιά των τελευταίων ετών. Στην μελέτες το ερώτημα ήταν αν οι χρωστικές και τα συντηρητικά στις τροφές συντελούν στο σύνδρομο υπερκινητικότητας και διαλειματικής προσοχής (ADHD).