Το κόκκινο κρέας συνδέθηκε πιο ισχυρά με το εγκεφαλικό

http://stroke.ahajournals.org/cgi/content/abstract/STROKEAHA.110.596510v1 Μια πολυ ενδιαφέρουσα μελέτη δημοσιεύθηκε πρόσφατα σε έγκριτο ιατρικό περιοδικό που υποστηρίζει ότι οι γυναίκες που καταναλώνουν πάνω απο 102 γραμμάρια κόκκινο κρέας την ημέρα έχουν 42% μεγαλύτερα πιθανότητα να πάθουν εγκεφαλικό απο τις γυναίκες που καταναλώνουν μέχρι 25 γραμμάρια. Η κατανάλωση κόκκινου κρέατος έχει συνδεθεί με πολλές παθήσεις, αλλά πρώτη φορά συνδέεται τοσο ισχυρά με μια τοσό μεγάλη και αξιόπιστη μελέτη απο την Σουηδία.